Soldy' wrote:
:)
Meisnt du wirklich Acer? :D
XD
Judge wrote:]-TX-[•Judge{DivCom}: qu'estce que le foutre ?
•UG|»Vicper«¦{TX-APP}: Suce le chibre à Samo tu auras une petite idée
]-TX-[•Judge{DivCom}: c'est du "je t'aime" en gelée
HAHAkrauser wrote:Soldy, die Frisur mag dir vielleicht besser stehen, rettet dein Gesicht aber trotzdem nicht mehr :)
Kein Joke :D
EDIT: I'm sry Vicper ;P I just insulted Soldy, nothing special :)
[16:41] ]-TX-[•»GeniuZ«{BOSS}: give me a sec!Numb wrote:Lets play Capture the Fag: Grace runs around and u gotta catch him!
Funny -.-' I like how u respect my words lol...Genius wrote:HAHAkrauser wrote:Soldy, die Frisur mag dir vielleicht besser stehen, rettet dein Gesicht aber trotzdem nicht mehr :)
Kein Joke :D
EDIT: I'm sry Vicper ;P I just insulted Soldy, nothing special :)
ES WAR VOLL ERNST GEMEIN
HAHAHA
SO MUSS ES SEIN
Oh c'est ma faute ;)Vicper™ wrote:O..M..F..G...
GUYS STOP GERMAN PLZ -.-
Who cares about my opinion ?
si je parle en français, y'en a 3 qui seront capable de comprendre ? C'est marrant ? Nan, c'est totalement irrespectueux pour vous et ceux qui ne comprennent pas le français. Je suis vexé qu'on ce soit moqué de moi... Mais bon c'est pas grave --' après tous je suis un noob, on s'en fou que le noob y comprennent pas comme sa on ce moque encore plus de lui YOUPI !
[16:41] ]-TX-[•»GeniuZ«{BOSS}: give me a sec!Numb wrote:Lets play Capture the Fag: Grace runs around and u gotta catch him!
VAsH wrote:[17:35] ]-TX-[•VAsH™{GrCom}: FEIERABEND WIE ER SPAMMED.... KRÄFTIG, DEFTIG, WÜRZIG, BÄM. SPAMMERSCHE AUS DEM JUNGLELOCH FRISCH AUF DIE MAP SO WILL'S DER BRAUCH.
[17:35] ]-TX-[•VAsH™{GrCom}: Storm's Hymne.
1. @ vicper: no, i dont, and im happy that i dont.Samohtui wrote:Well Vicper is right we rarely talk french on the forum so ...