Orange's app

Re: Orange's app
Gratz for your 1st vote, if i am right =D

Hidden content:
NOW DANCE, FUCKER, DANCE!

ORANGE :) Good luck :)
Judge wrote:]-TX-[•Judge{DivCom}: qu'estce que le foutre ?
•UG|»Vicper«¦{TX-APP}: Suce le chibre à Samo tu auras une petite idée
]-TX-[•Judge{DivCom}: c'est du "je t'aime" en gelée

Why did you take Orange as your name? Do you love this french internet provider that much?

[18:30] -=TAG=-Snoop: Okay, Thank you, and sorry for interrupting your ingenious laboratory work Professor Vash.

French : il aime les lasagneVash wrote:Why did you take Orange as your name? Do you love this french internet provider that much?

English : He love the Orange COuleur

~°}MÀ{-»Card1aK.{J.Cpl}

Thanks Iceman !!
2 new screenshots :

(Forget my tag
)

Yeah it is =), thank you .Dj_Pacio wrote:Gratz for your 1st vote, if i am right =D
Lol, no, I don't remember why i taked this name . ^^Vash wrote:Why did you take Orange as your name? Do you love this french internet provider that much?
2 new screenshots :

(Forget my tag

[17:10] ]-TX-[»SAMO?!™: je lance mon caca par la fenêtre

the last one is really good!
you can´t ban me ":D"
first sotm winner who only has paint!
**United Federation of Awesomeness**
xoxo
first sotm winner who only has paint!
**United Federation of Awesomeness**
xoxo

French : Tu la pas prix parce que Zoé aimé bien la couleur Orange ? xDDD Si c'est le cas heuresement quelle aimait pas le kaki a poid bleu xDDD
English : He took this name because his last girl firend loved the Orange colour.
English : He took this name because his last girl firend loved the Orange colour.
Judge wrote:]-TX-[•Judge{DivCom}: qu'estce que le foutre ?
•UG|»Vicper«¦{TX-APP}: Suce le chibre à Samo tu auras une petite idée
]-TX-[•Judge{DivCom}: c'est du "je t'aime" en gelée

Vicper™ wrote:French : Tu la pas prix parce que Zoé aimé bien la couleur Orange ? xDDD Si c'est le cas heuresement quelle aimait pas le kaki a poid bleu xDDD

I was too lazy for saying thatVicper™ wrote:He took this name because his last girl firend loved the Orange colour.

On this one , we started in a 3v3 . And finish in 2v2 ><

[17:10] ]-TX-[»SAMO?!™: je lance mon caca par la fenêtre

BECAUSE I WAS PLAYING OFC!!!viva wrote:the last one is really good!
LOOOLVicper™ wrote:French : Tu la pas prix parce que Zoé aimé bien la couleur Orange ? xDDD Si c'est le cas heuresement quelle aimait pas le kaki a poid bleu xDDD

Yes, take another name, as Benj, sounds good ;)

Samohtui wrote:BECAUSE I WAS PLAYING OFC!!!viva wrote:the last one is really good!
LOOOLVicper™ wrote:French : Tu la pas prix parce que Zoé aimé bien la couleur Orange ? xDDD Si c'est le cas heuresement quelle aimait pas le kaki a poid bleu xDDD![]()
Kaki_à_poids_bleu[TXapp]
![]()
Yes, take another name, as Benj, sounds good ;)
FRENCH : appelle toi a la samohtui : JNEB ou NIMAJNEB

English : Samo, I love your little ass <3 You are my favorite player <3 I'm your first fan !
~°}MÀ{-»Card1aK.{J.Cpl}