Hi mates.
Don't leave bro. If u have problems, talk to me. A lot uf us realy like u and respect u. Everywhere, if it's TX or Tag, they are ppl which dont liek u. Not everyone can like u. I bet there are also ppl which don't like me but i dont care about them and take care about the ppl who like me, which are my freinds.
Pls think twice!
Dont' leave.
Peace Arti
Bye.

Der ist der härteste Pro, den ich in letzter Zeit gesehen habe. Der wird einerseits nicht leaven, weil wir uns ab jetzt benehmen und zweitens weil ich ihn ned gehen lasse.
Ich mein eigentlich damit, dass wir uns alle zusammen reissen sollten. Nicht immer gegeneinander, sonder miteinander ist die Lösung!
Wer bist jetzt Scheisse gelabert hat oder den beleidigt oder was auch immer, sollte sich schähmen!
Ich mein eigentlich damit, dass wir uns alle zusammen reissen sollten. Nicht immer gegeneinander, sonder miteinander ist die Lösung!
Wer bist jetzt Scheisse gelabert hat oder den beleidigt oder was auch immer, sollte sich schähmen!

Good decision mate.Angel Gabriel wrote:I will stay. I dont really know why, maybe because this is the only place where i actually feel home.

[18:30] -=TAG=-Snoop: Okay, Thank you, and sorry for interrupting your ingenious laboratory work Professor Vash.