App (Slano)

App (Slano)
Previous clan Expierence ? Dsm(app).
» Why have you chosen to join TeamXtreme as your future Clan ? TX is the best clan and i think that me skill can evoluate in.
» What are youre Favourite weapons? Me favourite weapons is a Sniper
» What are youre Best weapons? sniper
» What would be your goal and what do you want to achieve if you would be a part of TeamXtreme ? I wanna be in a Really good clan and Ranked up.
» What are your favourite maps? engine
» What are your best maps? engine
» What's youre Age? 17
» What country do you live in? France(FR)
» What is your Xfire username ?flash569
» Post some Killer screenshots to give the recruiters a first impression! don't have now i'll post them soon believe me !
» Why have you chosen to join TeamXtreme as your future Clan ? TX is the best clan and i think that me skill can evoluate in.
» What are youre Favourite weapons? Me favourite weapons is a Sniper
» What are youre Best weapons? sniper
» What would be your goal and what do you want to achieve if you would be a part of TeamXtreme ? I wanna be in a Really good clan and Ranked up.
» What are your favourite maps? engine
» What are your best maps? engine
» What's youre Age? 17
» What country do you live in? France(FR)
» What is your Xfire username ?flash569
» Post some Killer screenshots to give the recruiters a first impression! don't have now i'll post them soon believe me !

- S.T.O.R.M.
- Veteran
Re: App (Slano)
Hey Slano,
nice to see you applying for TX. I think you know the rules so we needn't spam your app with those things. As you already said, you should post some screenshots. It would be best if you have some screenies where you played vs. TX member in 1v1. Don't forget to change your name to Slano{TX-App} so that we can see that your screenies are new.
Ok that was everything, have fun and good luck!
nice to see you applying for TX. I think you know the rules so we needn't spam your app with those things. As you already said, you should post some screenshots. It would be best if you have some screenies where you played vs. TX member in 1v1. Don't forget to change your name to Slano{TX-App} so that we can see that your screenies are new.
Ok that was everything, have fun and good luck!
-=INSTA-GOD=-

[00:52] ]-TX-[•Penguin{DivCom}: when storm says brb
[00:52] ]-TX-[•Penguin{DivCom}: i alt tab
[00:52] ]-TX-[•Penguin{DivCom}: and read the news.
[00:52] ]-TX-[•Penguin{DivCom}: usually can get to about page 157
[00:52] ]-TX-[•Penguin{DivCom}: before hes back

gl
add me xfire: alexsrc
add me xfire: alexsrc

read storms text in the TX announcment thread guys-.- btw. add me in xfire ---> shanks2311

- DC-17
- 1st Commander
- STEAM: cost2008 + cost2007
- LoL Name: TxDC17
Good luck with your application,
add me on xfire : dc17sniper
I don't know whether you are " SUpra " or not; but if you are, here is my advice [ saying this after yesterday's matches ] : It is completely Pointless to ask if the scores can be reset or if you can change team because you only like to play Republic Druing the match, unless there really is a problem ( like people AFK or so on ), but don't do that because you just don't have a good score...
Gla again !
add me on xfire : dc17sniper
I don't know whether you are " SUpra " or not; but if you are, here is my advice [ saying this after yesterday's matches ] : It is completely Pointless to ask if the scores can be reset or if you can change team because you only like to play Republic Druing the match, unless there really is a problem ( like people AFK or so on ), but don't do that because you just don't have a good score...
Gla again !

- S.T.O.R.M.
- Veteran
Thank you, Shanks! That's exactly what I ment...Shanks wrote:read storms text in the TX announcment thread guys-.- btw. add me in xfire ---> shanks2311
And don't forget your screenies, Slano!
-=INSTA-GOD=-

[00:52] ]-TX-[•Penguin{DivCom}: when storm says brb
[00:52] ]-TX-[•Penguin{DivCom}: i alt tab
[00:52] ]-TX-[•Penguin{DivCom}: and read the news.
[00:52] ]-TX-[•Penguin{DivCom}: usually can get to about page 157
[00:52] ]-TX-[•Penguin{DivCom}: before hes back

Good Luck !
if u want add me in xfire---------> gabrypacio95
if u want add me in xfire---------> gabrypacio95

Hidden content:
NOW DANCE, FUCKER, DANCE!

-
- Omicron Major
I have seen you couple times, dunno is your skill enough for here... Good luck add me on xfire --> rcsand22
----------------------]-TX-[•DannY™{OmLtC}---------------------------

---------------CoD4 Squadgen of Alpha: 'Tx. # daN <3----------------

---------------CoD4 Squadgen of Alpha: 'Tx. # daN <3----------------

[French]
Bon, je t'ai vu jouer plusieurs fois, c'est vrai. Maintenant, je vais te dire ce que je pense. Tu n'est pas assez bon pour être TX. C'est vrai, tu as peu de skill mais il n'est pas exploiter jusqu'au bout. Ton anglais est vraiment très laid, c'est très difficile de te comprendre. De plus, vouloir changer de team pendant un match est complétement exclus, surtout sous pretexe de faire un meilleur score ... :/
Je pense que plusieurs TX t'ont pris un peu pour un boulet, c'est pas une attaque personnelle contre toi, mais parler en français pendant un 5V5 avec 2 FR dans ton équipe ... Ca suck un peu ... Surtout pour dire " Ils vont voir "
Je te trouve aussi assez immature pour tes 17 ans. Je t'imaginais pas comme ça "avant", surement parce que je ne te connaissait pas assez. ( Etg que je savais pas que t'avais 17 ans )
Je veux surtout te dire que tu n'est pas encore prêt pour être TX. Je ne pense pas que tu voit les TX sous le même angle que nous, tu sort à peine des DSM, et la différence entre les TX et les DSM, c'est la maturité. Les TX ont un certain humour, les DSM un autre. Et là est la différence. J'éspère que tu comprend ce que je veux dire. ^^
Enfin, il y a quelques points positifs, quand même.
Tu es un joyeux compagnon, c'est sur ! Ton skill est pas exploité jusqu'au bout, et j'éspère vraiment que la limite est très très loin !
Bien, je pense avoir tout dit. Je veux juste que tu retienne que tu n'est pas encore prêt. Je te souhaite quand même bonne chance.
J'éspère ne pas t'avoir trop détruit et ne pas t'avoir décourager. On as toujours besoin de nice membres comme toi. ^^
J'éspère aussi que tu ne l'as pas mal prit. Si tu veux des éxplications, ce sera via Xfire. Merci d'avoir tout lut.
~Samohtui
[/french]
FRENCH OWNDS NOOBS !
Bon, je t'ai vu jouer plusieurs fois, c'est vrai. Maintenant, je vais te dire ce que je pense. Tu n'est pas assez bon pour être TX. C'est vrai, tu as peu de skill mais il n'est pas exploiter jusqu'au bout. Ton anglais est vraiment très laid, c'est très difficile de te comprendre. De plus, vouloir changer de team pendant un match est complétement exclus, surtout sous pretexe de faire un meilleur score ... :/
Je pense que plusieurs TX t'ont pris un peu pour un boulet, c'est pas une attaque personnelle contre toi, mais parler en français pendant un 5V5 avec 2 FR dans ton équipe ... Ca suck un peu ... Surtout pour dire " Ils vont voir "
Je te trouve aussi assez immature pour tes 17 ans. Je t'imaginais pas comme ça "avant", surement parce que je ne te connaissait pas assez. ( Etg que je savais pas que t'avais 17 ans )
Je veux surtout te dire que tu n'est pas encore prêt pour être TX. Je ne pense pas que tu voit les TX sous le même angle que nous, tu sort à peine des DSM, et la différence entre les TX et les DSM, c'est la maturité. Les TX ont un certain humour, les DSM un autre. Et là est la différence. J'éspère que tu comprend ce que je veux dire. ^^

Tu es un joyeux compagnon, c'est sur ! Ton skill est pas exploité jusqu'au bout, et j'éspère vraiment que la limite est très très loin !
Bien, je pense avoir tout dit. Je veux juste que tu retienne que tu n'est pas encore prêt. Je te souhaite quand même bonne chance.

J'éspère ne pas t'avoir trop détruit et ne pas t'avoir décourager. On as toujours besoin de nice membres comme toi. ^^
J'éspère aussi que tu ne l'as pas mal prit. Si tu veux des éxplications, ce sera via Xfire. Merci d'avoir tout lut.
~Samohtui
[/french]
FRENCH OWNDS NOOBS !

Alors avant qu'il y est confusion, Samo ne dit pas ça ( comme il le stipule dans ce message ) Que ce n'est pas pour te décourage. Tu sais j'ai 14 ans et j'ai dù prendre en maturité pour me faire " Respecter " Samo veut juste te faire progréssé. Mais bon, je t'ai pas encore vu joué j'en tirerai mais propre conclusion en temps donné.Samohtui wrote:[French]
Bien, je pense avoir tout dit. Je veux juste que tu retienne que tu n'est pas encore prêt. Je te souhaite quand même bonne chance.![]()
~Samohtui
[/french]
~Vicper
So, FRENCH OWN TOO !!!!
Judge wrote:]-TX-[•Judge{DivCom}: qu'estce que le foutre ?
•UG|»Vicper«¦{TX-APP}: Suce le chibre à Samo tu auras une petite idée
]-TX-[•Judge{DivCom}: c'est du "je t'aime" en gelée

- Neophyte
- Location: A l'église, Car dieu, de temps en temps, vient me confésser ses problemes.
Putain samo tu l'as détruit >.<
Bon courage tout d'meme
Do not forget :
FRENCH OWNDS NOOBS
Bon courage tout d'meme

Do not forget :
FRENCH OWNDS NOOBS

C'est qui ?

]-TX-[•Pac¡o{OmCom}: lol i don't like digimon >:
]-TX-[•Pac¡o{OmCom}: just the first season :>

french area:
french will be own you
Code: Select all
je tien a preciser que je sortais des DSM quand j'ai commencé mon app :wink:

Sorry for this french. lol but we need many explications and answers.
J'ai aussi oublié de te dire que ce ne sont pas des reproches, mais des conseils.
J'ai aussi oublié de te dire que ce ne sont pas des reproches, mais des conseils.